Paulina

Träning och recept

Progress

Jag har alltid tyckt om att röra på mig. Dansen har alltid varit en bidragande faktor till att jag kunnat stoppa i mig rätt mycket käk, och ändå hållt mig i form. När jag slutade gymnasiet tog jag en paus från dansen, i två år, men fortsatte äta som om jag fortfarande dansade sex dagar i veckan. Det resulterade i en viktuppgång på 15 kg.
 
 
Första bilden är tagen då, för 2,5 år sedan. Andra bilden är tagen i december. Tredje bilden är tagen nu i maj, 2013.
 
Vägen till mitt starkare jag har varit både lätt och svår. Träningen har egentligen inte varit några större problem. Det som har varit svårare är kosten. Att inte konstant äta socker eller stoppa i sig skit, som halvfabrikat eller annat äckel. Mellan andra och tredje bilden har jag tränat 4-6 dagar i veckan och gått 66 dagar utan socker, alkohol och skräpmat. Jag vet att jag kan. Det är bara att bestämma sig.
 
Därför kommer jag här att dela med mig av de tipsen och inspirationen som hjälpt mig att ta ett steg mot en hälsosammare kropp.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: