Paulina

Träning och recept

Bakfylledagen

God morgon allihopa! Hur mår ni? Jag antar att halva Sverige mår halvkasst idag. Själv firade jag midsommar på mitt egna lilla sätt. Eftersom mamma fyller år på midsommar, så åkte jag hem till henne efter jobbet. Det var mamma, systersonen och jag. Drack inget av många anledningar, så förutom lite sömnbrist mår jag prima.
Hur firade jag då? Jag hade min sockerätardag igår! Jag proppade i mig socker typ hela dagen. Det innebär alltså att idag kommer det att bli extra jobbigt att inte röra en sockerbit. Min räddning kommer att bli alla mellanmål jag har med mig. Kvarg med fun light, proteinshake och ägg för att nämna få.
Det var definitivt värt att äta socker igår. Fick njuta av mammas tårta.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: