Paulina

Träning och recept

Dagsform

Igår blev det ett benpass för min del, med mer fokus på baksida lår. Även fast ben är otroligt jobbiga att träna, så är det nog ett av mina favoritpass. Älskar att ha starka ben. Kunna hoppa högt, springa fort, lyfta tungt. För mig är det även extremt viktigt att stretcha benen efteråt, för man vill ju hålla sig någorlunda vig.
Efter passet blev det en god middag. Bästa av allt? Jag slapp laga den själv.
Quinoa, parmaskinka, mozzarella, sallad och två ägg vid sidan av. Jag hade kunnat äta det här sju dagar i veckan för att jag tycker att det är så gott.
Imorse när jag vaknade kände jag mig inte alls som mitt starkaste jag. Hängig, och det känns som att det är en förkylning på gång. Med andra ord blir det lugn träning idag.
Dagsformen idag.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: